Gratis verzending vanaf €50,-
Achteraf betalen mogelijk
Op voorraad = Morgen in huis!

Garantie

DeZorgFirma heeft zeer strikte voorwaarden in de keuze bij welke fabrikanten ze haar producten inkoopt. DeZorgFirma levert alleen kwalitatief hoogwaardige producten die een CE keurmerk hebben. De CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan alle wettelijke eisen van de EU op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu. Om te controleren dat het betreffende product een keurmerk heeft kunt u ten alle tijden de conformiteitsverklaring opvragen. De Zorgfirma wil u een veilig gebruik van uw product garanderen met een levensduur die u mag verwachten van zo'n product. Ook voldoen de zorghulpmiddelen aan MDR-wetgeving.

DeZorgFirma geeft op alle onderdelen van het product wat u gekocht heeft die niet aan slijtage onderhevig zijn dan ook volledige garantie . In de Nederlandse wet staat geen vaste periode maar de periode wat je van een betreffend deugdelijk product mag verwachten. Dit kunt u hier teruglezen. De vermelde garantieperiodes op de site en in handleidingen zijn indicaties van de fabriek maar DeZorgFirma zal zich ten alle tijden aan de wet houden.

Reparaties die vallen onder garantie;

Soms gebeuren er onvoorziene  dingen en kan er helaas bij aflevering of gedurende het gebruik van het product iets aan uw product gaan mankeren wat binnen de garantievoorwaarden valt. Als dit het geval is dan wordt dit natuurlijk zonder kosten door de DeZorgFirma verholpen. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden;

Garantie reparatie op afstand:

Middels een mail of telefoongesprek verteld u welk onderdeel iets mankeert of niet goed werkt en zendt ons het unieke productnummer van het product toe samen met een foto van het mankement. Veel zorgproducten bestaan uit weinig onderdelen daarom zijn het vaak simpele reparaties . Als uw probleem een relatief simpele reparatie betreft stuurt DeZorgFirma  u kosteloos een vervangend onderdeel toe wat u zelf kunt vervangen. Dit is de makkelijkste en snelste manier om uw product weer in topconditie te krijgen. Het is natuurlijk ook mogelijk om van uw product onderdelen te bestellen die bijvoorbeeld versleten zijn door gebruik. Voor deze onderdelen mailen we dan de factuur en als die betaald is sturen we de producten naar u op zodat u ze daarna zelf (of een handige kennis) kunt monteren.

Garantie reparatie door DeZorgFirma

Als de reparatie op afstand geen oplossing is kan onze specialist ervoor zorgen dat uw product weer in topconditie naar u wordt teruggestuurd, hier gaan natuurlijk wel enige werkdagen overheen. Hiervoor moet u wel het product bij ons in Houten terug te komen brengen, of laten bezorgen, om de reparatie uit te voeren. U kunt zelf het product komen brengen of u stuurt deze kosteloos per post toe (u dient het product dan wel bij een post.nl punt af te geven). DeZorgfirma repareert het product en stuurt het kosteloos weer aan u terug.
Als u uw product ter reparatie aanbied omdat er bijvoorbeeld onderdelen door gebruik versleten zijn krijgt u vooraf een duidelijke offerte van de kosten van de reparatie, dus u ervaart nooit verrassingen achteraf. DeZorgFirma heeft geen technische dienst die ter plaatse het product kan komen repareren.

Let op, als na inspectie blijkt dat uw reclamatie niet onder de garantie valt of dat er na inspectie niets aan het product mankeert zijn de gemaakte kosten voor uw rekening, hieronder vallen bijvoorbeeld eventuele verzend-of voorrijkosten.

Als u een product terugstuurt waarbij u heeft afgesproken dat wij de retourkosten betalen is het zo dat wij alleen het standaard tarief a € 6.95 betalen, als u ervoor kiest om het met een duurdere methode te versturen is dat voor uw eigen rekening.

Reparaties die buiten de garantie vallen;

Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn vallen helaas buiten de garantie. Dit betekent dat bijvoorbeeld slijtage aan remmen, lagers, verbogen en /of gebroken remkabels, geknikte electra kabels enz. niet onder de garantie vallen omdat deze afhankelijk zijn van gebruik en/of gebruiksintensiteit. Mocht de reparatie buiten de garantie vallen dan kunt u bij DeZorgFirma terecht om uw product weer in topconditie te laten brengen.

NB; Bewaar altijd de verpakking van uw product zodat u in geval van een reparatie  deze in de doos aan ons kan toesturen. De kartonnen verpakking is altijd eenvoudig plat op te vouwen zodat deze niet al te veel ruimte inneemt.

U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00

Telefonisch contact opnemen

U kunt ons bereiken op:

+31853032853

E-mail

Per e-mail contact opnemen

Klik hier om ons te mailen
9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op WebwinkelKeur

DeZorgFirma

Peppelkade 21
3992 AL Houten
Geen bezoekadres Bekijk op Google Maps

BTW: NL856415960B01
KvK: 66148928
AGB Code: 76090970

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »